آشنایی با سبک دکوراسیون انگلیش هوم
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

آشنایی با سبک دکوراسیون انگلیش هوم : انگلیش هوم یکی از آن سبک‌های دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می‌برد. این سبک به تازگی در ایران طرفداران بسیاری یافته است . مصداق این امر را می توانید با سر زدن به فروشگاه های تهیه جهزیه و لوازم خانگی بیابید. اما ویژگی های بارز سبک معماری انگلیش هوم چیست ؟

 

همان طور که از نام این سبک پیداست ، انگلیش هوم برخواسته از کشور انگلستان است . پژوهشگران علت انتخاب این سبک در انگلستان را غلبه بر رطوبت و سرما دانسته اند.

 

عناصر اصلی این سبک پارچه های چیت گلدار، کاغذ دیواری های پر نقش و نگار، و قالی های رنگارنگ، و ترکیبی از اشیاء هنری قدیمی، قیمتی، و بسیار کاربردی است . رنگ غالب مورد استفاده در این سبک، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می‌باشد. شما می‌توانید بسته به علاقه خود، دو یا سه رنگ را برای دکوراسیون داخلی به کار بگیرید.

چگونه سبک انگلیش هوم را در فضای خانه اجرا کنیم ؟

در این سبک استفاده از اجناس گلدار و رنگ های شاد حرف اول را می زند .

  • قدم اول را با انتخاب پرده گلدار و در رنگ های شاد بر می داریم . ست کردن کوسن مبلمان با پرده نکته ی دیگری است که نباید از آن غافل بمانیم.
  • قدم بعدی میز ناهارخوری است . در این مورد خرید میز ناهارخوری سفید با رومیزی گلدار و رنگی ، همچنین استفاده از روکش صندلی های گل دار می تواند شما را در دکور کردن خانه به سبک انگلیش هوم کمک کند.
  • مورد بعدی خرید قالیچه های رنگ شاد و گلدار است . این مورد را دست کم نگیرید ، این مورد خود به تنهایی زیبایی خاصی برای منزل شما به ارمغان می آورد.
  • قدم اصلی در این سبک خرید مبلمان مطابق با این سبک است . مسلما مبلمان تمام گل دار زیاد خوشایند نیست . بنابراین سعی کنید با انتخاب مبلمان رنگ شاد ، یکی از مبل ها و یا کوسن ها را گل دار انتخاب کنید تا سبک انگلیش هوم خود را در مبلمان نیز نشان دهد . البته خرید یک شزلون گلدار نیز می تواند کمک شایانی به شما کند.

اجرا کردن سبک انگلیش هوم در اتاق خواب

طبیعتا اگر به سراغ اتاق خواب بروید و فکر اجرای زمینه انگلیش هوم با طرح گلدار را داشته باشید، باید اول و قبل از هرچیز به سراغ تخت­خواب رفت. روتختی و نحوه انتخاب آن نیمی از بار دکوراسیون اتاق خواب را به دوش می­ کشد. روتختی­ های گلدار، گزینه­ های محبوب و شناخته ­شده ­ای هستند که می­ توانید به سادگی یکی از آن­ها را برای خود تهیه کنید. این که روتختی و کوسن ­ها را با پرده ست می­ کنید یا خیر هم به نظر خودتان بستگی دارد، اما مسلما تاثیر خوبی خواهد داشت.

چگونگی اجرای سبک انگلیش هوم در آشپزخانه

اجرای زمینه گلدار در محیط آشپزخانه خیلی ساده است. کافی است وقتی به خرید ظروف و لوازم می ­روید، روی آن هایی دست بگذارید که نقش گل دارند. شما می ­توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف گلدار، این زمینه را به بهترین شکل اجرا کنید. دستمال­ های آشپزخانه، سفره­ ها و سایر لوازمی که می ­توانند در شکل­ گیری بهتر این زمینه به شما کمک کنند را نیز در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ویژگی های بارز سبک انگلیش هوم در چند جمله :

استفاده از رنگ­ های ملایم با ترکیب ­بندی چندگانه بر همخوانی افزون­تر زمینه با تجهیزات
استفاده از نقش گل بر زمینه ­ی تمامی وسایل داخلی از جمله: پرده ­ها، رو مبلی­ ها و حتی تزئینات چینی
همخوانی کلیه روکش­ ها و منسوجات در غالب یک فضا با زمینه یکسان در پالت رنگی متفاوت
استفاده از مبلمان­ های طرح شزلون در کنار شومینه، پنجره یا گوشه­ ی فضا
بهره­ گیری از قالیچه­ های طرح ابریشمی گلدار با زمینه ی روشن در پوشش کف
بهره­ گیری از کاغذ دیواری در پوشش سطح، با تراز رنگی متناسب با مبلمان و تزئینات داخلی و ترکیب سطوح رنگ شده و کاغذ دیواری در فضاهای دسترسی و غیر ملزوم

 

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی در اسپرلوس دکور

 

طراحی ، اجرا و ساخت کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و ... ، در اسپرلوس دکور.
همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

 

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

 

 

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون , خرید میز , خرید کتابخانه , ساخت تی وی ست ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: